CENÍK

Využijte naši zvýhodněnou nabídku na vybrané termíny:-)
Varianta I.
Užijete si tak svůj den bez zbytečně dlouhých příprav.
Postaráme se o Vás, zajistíme catering, přípravu celé akce..
- poradíme s vyřízením formalit na matrice
- nabídneme místa obřadu ( u nás nebo máme i jiné tipy krásných míst v okolí)😊
- pomůžeme s rozvržením celé akce
- zapůjčíme slavobránu a obřadní stůl
- zapůjčíme základní výzdobu ( svícny, vázy, ubrusy a další dekorace)
- pivní sety a párty stan
- uzavření celého stánku pouze pro Vás
- úklid po akci
Za to celé si účtujeme manipulační poplatek 5.000,-Kč.
Oběd i večeře formou rautového stolu se pohybuje v rozmezí 500,- až 1. 000,- v závislosti na Vaší představě.
Lze připravit i svatbu formou zahradní oslavy, nenáročně jen v odpoledních hodinách. ( bez manipulačního poplatku).
Varianta II.
Pronájem celého objektu ve Vaší režii. Vše si zajišťujete sami:-)
Organizaci celé svatební hostiny, catering, nápoje, sweet bar.
Cena dle počtu osob a termínu, květen, září 15.000,-Kč, červen, červenec, srpen 20.000,-Kč
Nájemné zahrnuje:
- Celý prostor stánku i zahrady včetně dětského hřiště
- párty stan 8 x 4 m
- pivní sety
- základní výzdoba stolů ( ubrusy, vázičky, svícny i další dekorace)
- výzdoba vnější části stánku ( omotané záclony)
- slavobránu s posezením pro hosty – nutné dozdobit květinami
- posezení ve vnitřní části kapacita 30osob, posezení venkovní část 40osob
- bar s výčepem, inventářem, lednicemi, kávovarem,
- venkovní kuchyň s grilem, fritézou a pizza troubou
- rautový stůl s inventářem ( ubrusy, příbory, talíře, chafingy)
- velmi dobře vybavená hudební aparatura, pódium
Dále můžeme pak nabídnout i naše služby: obsluha bar (200,-Kč/hod), koordinátor na místě ( 300,- Kč/hod), pomocná příprava v kuchyni (200,-Kč/hod), pomoc při výzdobě (200,-Kč/hod)